Sorry...

Sorry för dålig uppdatering, men min syrra har haft datan hela dagen, tss skolarbeten.
In my face yeah.

Skoldagen har väl varit sodär, haha hade engelska redovisning på enelskan idag, jag va med en tjej som heter Elin :D<3  Men iaf, vi hade Florida som ämne, och så skulle jag säga:
''It lives many retireds in Florida''
(haha kan inte stava, men det ska iaf stå pansionärer)
Men jag sa:
''It lives many reathards in Florida''
OMG gissa om dom garva xD och jag också hahahahah

så bra gick det för mig idag. men längtar sjukkt mycket till torsdag, har ju dansuppvisning då!!!! :D
Omg tänk att jag e nervös, har fan uppträtt 10 gånger på den scenen! xP

Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0