frågor


Brukar du komma i tid: Ibland...
Vad hade du i din mun senast: Tunnbrödrulle :D
När mår du bra: När jag e sams med alla kompisar och e i stallet :D
När blev du fotad senast: Hm.. igår?
Hur känner du dig nu: Nervös :D :s
Kan du laga mat: Ja :P
Vad pluggar du: går i högstadiet..
Vad tycker du om fötter: Eh haha jag har inte forfobi om det e det som menas? XD
Är du smart: Självklart! smart blondin ;D
vad har du på dig just nu ?: Mjukisbyxor, linne
Är du aktiv i skolan: När jag vill :)
Vad saknar du: Mina kompisar!!! :@ Jävla prao....
När och varför grät du senast: Till en video med mi syrra xD
Var det pinsamt att svara på det: Ahh JÄTTE,
Hade du en bra kväll igår: A, lite trött bara :p
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjucie
Vad ska du göra i sommar:  Stallet..?
Är du nöjd med ditt liv: Ja, men det kan alltid bli bättre! ;D<3
Vad vill du jobba som:  Bakrundsdansare typ X'D
Har du tråkigt just nu: Typ...
Vad gör livet värt att leva: Jag vet inte..
Vad i livet ångrar du: haha inget jag vill säga här...
Är du musikalisk: Ja :D<3
Vad lyssnar du på för musik: Allt, men typ mest rock
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Ne
Är du bortskämd: Nejjj
Är du trött: Nej :D
Vad gör du imorgon: Går till stallet :D<3

Din första
Operation: Har aldrig opererats...
Första piercingen: Öronen ;)
Första bästa vän: Louise, <33
Första priset: Haha typ basket cup som vi vann
Första sporten du började på: Jag tror jag började på dans och basket samtidigt...
Första husdjuret: Kanin,
Första semestern: Skåne :p
Första konserten: ne
Första kärleken: Hahah ludde

Favoriter:
Filmer:  TWILIGHT TWILIGHT TWILIGHT
Tvprogram: Scrubs :D<33
Musik: rock och house :)
Drink: Vet inte :/ läsk :D
Kroppsdel (på kille): Allt.. muskler :D<3333
Sport: Dans...?
Plagg: Kort svart klänning
Skola: ursäkta, favoritskola?!
Bok: TWIIIIIIIILIGHT (första och sista ;D)

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: inget
Ska du: Äta
Lyssnar du på: nån house remix från roger :p
Väntar du : Maten
Tittar du på: bloggar

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: bådaa :D
Kramar eller kyssar: varför inte båda samtidigt? ;D<3
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Båda, men, armar :)
Busig eller lydig: Haha knäpp fråga... det beror väl på! xD

Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0