Skoldans

Heeeej allihopa, ska berätta lite om kvällen!

I skolan så hade vi lite dansträning i en timme (foxtrott) haha var ganska tråkit i början men det blev mycket roligare sen när man fick bugga lite (a)
Efter skolan tog Maria och jag bussen till våran vanliga dansträning i en timme :) 5 styckna från våran skola banga bara för att fixa sig... men Maria och jag e ju så snabba.. trodde jag. haha för efter dansträningen åkte vi hem till Ida
(där Dalle också va) och så skulle vi dusha,äta,sminka oss och fixa frisyr. Jag blev färdig först, sen var alla andra sååå sega -.- haha tror jag gjorde dom ganska irriterade med mitt tjat om att gå... (aa) men när vi kom fram till gympasalen där dansen va så hade dom inte börjat än :D
men sen... ooh, har aldrig dansat så där mycket :o Foxtrott var ganska tråkit och dansa men buggen var galeeet rolig :D en kille i min klass var grymt snabb och slet nästan armarna av mig x) han va feeettt bra :)
Sen kom en kille som hette Poja och va DJ, shiiit alla blev typ galna x)  Det var luuungt det roligaste på hela kvällen :D    till och med några lärare dansade :o

Sen taggade Maria och jag hem till Ida och sov där :)<3 vi blev sena på morgonen idag också...hahaha (a)<33

Det var min kväll igår det, den roligaste kvällen på året ;D idag var det typ grymt tråkit i skolan, va så jävla trött, men jag slutade ändå efter lunch så wtf :)
Pussaaar <33


Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0