Rubrik

Den här dagen har varit så mycket bättre än igår :D
Dansträningen var ganska rolig, det beror på vem man fick dansa med ;) asså killarna (alla killar i mina paralellklasser) ställde sig i en ring och tjejerna ställde sig i en ring utanför, så bytte man liksom så alla fick dansa med alla.
vissa ville man ju verkligen dansa med :D, medans andra var rena mardrömmen...

Imorgon blir det riktigt stressit, efter min dansträning imorgon kommer maris mamma och skjusar oss till Ida (maria och jag får äta lite mat i bilen) sen när vi kommer dit så ska vi dusha, fixa oss på typ bara 45 minuter!!! omg, hoppas
jag hinner... men uppdateringen? Askass. så ska försöka skriva mycket idag för att gottgöra er :)
haha lite knäppt tänkt där kanske... (a)



Slänger in en dagens outfit också :) fast jag hade inte dom där skorna...
Tröja - H&M
Jeans - Gina Tricot

Puss och kram, <3

Kommentarer
Postat av: louise

svar; haha, såklart! ;)

2009-05-06 @ 18:32:22
URL: http://zalamans.blogg.se/

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0