KOSSOR OCH FÖL.

Hjsan bloggen, alla läsare :p
sorry för dålig uppdatering, jag vet, men har varit i stallet idag.  kl 9 till 6, jag e heelt slut x)
Men det har varit kul iaf, fast har bara kört Tiramisu, och masserat Lill queen och Reisex :D<3
Sen sa jonathan att han skulle lära mig köra fyrhjuling när vi skulle ner och häsla på kossorna, så jag sa okej, varför inte? men iastället så körde han och jag fick sitta bakom när han typ körde i 75 km/h -.- :D
sen hälsade vi på fölen också :D det kom ett till i onsdags :o<33
så nu är det typ... 6 styckna elr nåt :P


Har ni facebook? jag blev medlem där nyligen, bara för jag skulle ha ett foto på en person (...), men nu har
jag blivit riktigt beroende! xp asså det e kul, för typ alla har det! :O hahah intressant, men ändå :)

Nu blir det talang 2009, Pussar <3

Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0