Torsdag.


Hehe bjuder... lunt! älskar dig gmn <3

Torsdag.
Veckan e nästan slut, det gäller och hålla ut nu. Ska bli ganska roligt idag ändå, för
jag ska göra färdigt min "ask'' på slöjden :) ni får se foto sen ;)

Kan fortfarande inte sluta tänka på gotland, ska bli så jävla roliiigt!! <3 :D Fast det kommer
inte bli så roligt att gå på stranden me Dalle... för hon e brun och assmal så kommer jag
där liksom blekfis x) hahah men vi får väl hitta på andra saker också...
som att spela badminton i trädgården, rida islandshäst :D, gå i Visby och shoppa,
käka på resturang,....

Hehe men nu måste jag cykla ner till skolbussen :) Pusshej! <3

Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0