SVAR PÅ FRÅGOR #2

Här kommer reste av frågorna ;D

Hur kan du vara så underbar? - Haha det ligger mycket träning bakom ;D <333
vill du peirca eller tatuera dig ngn stans ? isf var och vad ?<3 - Är inte så säker på om jag vill peirca mig,
men isf blir det antagligen i näsan (en vit liten plupp) :P elr i naveln (nått hängsmycke) ;)
vf började du blogga?;D - Först var det för typ alla mina kompisar bloggade, men det är kul och läsa sen,
som en dagbok.
det bästa/sämsta du vet?;) - det bästa: Att ha filmkväll med tjejorna, elr att åka på hästtävlingar :) det sämsta: När kompisar sviker.
vad vill du jobba med i framtiden? - Vetrinär, läkare, författare, modell elr designer :p 
Hur ser ditt liv ut om 10 år om du får välja?;) - Jag ska gå en utbildning elr ha ett bra jobb som jag trivs med och körkort :)
din msn? haha - Haha skriver inte den här...
det bästa du gjort i ditt liv? - Shit ingen aning... men kanske när jag bestämmde mig för att inte vara rädd för hästar längre :p<3
Röker du? ;) - Nej, det finns lättare sätt att ta livet av sig.

Har du någon kille? Eller är du kär/intresserad av nån? hihi - Nej :)
I vilken skola bor du i? vem är din favorit kille/tjej? :) hih - Jag bor inte i nån skola haha, favvo kille,tjej? fattar inte frågan :P

Tack för alla frågor! Puss <3


Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0