SVAR PÅ FRÅGOR # 1

Hahah kännde mig fantasilös men så kom jag på att jag ska ju svara på frågorna! ;D
here it goes!

Vill du tatuera dej? Isf vart? :) - Ja, på vaden elr nere på ryggen ;)
Är det inte jobbigt att vara allergisk mot så mkt? - Jo, särsklit när man ska gå ut och äta
elr så. men det är ju ganska bra också att inte tåla röd glass, rött godis, lakrits...
Är du okysst? - Haha fattar inte om du menar "taskig" elr "okysst" men svaret är iaf nej :)^^
har du pojkvän/flickvän? - Nej
vem är din bästa vän? - Har många jättebra kompisar, men Elajm gör mig gladast :)<333
vem är din idol? - haha har ingen direkt idol, men bra artister tex är Miley, Justin T, green day
favoritlåt? - omg, svåraste frågan! har så många! men dom som jag lägger upp här på bloggen
tycker ju jag e bra ;) favvolåt just nu e KId cudy med Day n Night
favoritmärke? (kläder, skor osv) - Hmm.. Adidas :)
favoritdjur? - Hundar, hästar, vargar :P
singel/upptagen? - Singel ;)

Svarar på resten senare ;)

Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0