STUDENT LUFFARE


Hejsan, gårkvällen var jätteskoj!
Det var jag, mamma, pappa och min ena syrra som skulle runt oc gratta Alex och Anna.
Vi började med att åka till Alex, vi käkade, pratade lite och så fick man måla varsinn bild på en plansh, som skulle ges till honom sen. jag ritade ett lejon, men det såg mer ut som en padda (a)^^
Sen åkte vi vidare till Anna, där också min kompis Lollo va, som typ räddade min kväll <3 haha vi hade iaf sjukt roligt, hoppade studsmatta i vvärsta stora vinterjackorna, det va ju så jävla kallt! :)^^ sen såg vi på Tv och satt lite vid datan. och
åt asgod glass :D glömde kameran, men här e iaf gårdagens outfit ;


Tunika (elr vad det nu e ;P) - gina tricot
vita shorts - kappahl
strumpbyxor - ginatricot

närbild ^^

Puss&kram <3


Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0