SKÄMT.

Oj, liiite dålig uppdatering,va? :P (a)
Men bara lungna, e hemma nu så jag kmr bättra mig ;)
Och bara så ni vet, ja har inte färgat håret, det va en skämtbild ;)

Har varit hos ida, sen kl 10 igår! Omg, och vi har inte bråkat en enda gång! :D<3 fett duktigt ^^
Har haft askul iaf, tagit massor av bilder, som ni får senare ;)
har typ käkat,gått ut med hundarna och snackat gossip hela tiden xD vi somnade halv 2,
och Ida väckte mig halv 2... ^^ hon hade tydligen dushat, diskat och damsugit, och jag hade
inte vaknat!! (aa)

Jaja ändå ganska skönt att va hemma.

Puss&kram! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ellie serriöst! ta bort bilden

2009-06-13 @ 23:10:49

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0