Hej bloggen!

SItter här och chillar vid datan, har igentligen ingenting att skriva...
Idag var jag och min klass iaf vid Lillsjön, och maria, dalle, steffi och badade!
hahaha det var grymt kallt, frös nästan aset av mig! xP sen spelade vi lite fotboll och så.
när vi kom hem gick jag hem till Tess och så hoppade jag stutsmatta med steffi... hon skulle
lära mig att göra en volt, det gick faktiskt bra, men sen efter jag hade gjort volten så gav steffi
mig extra stuts så jag råkade göra en kullebytta frammåt, och ner för stutsmattan! xD hahah
det känndes typ som james bond elr nåt, för det gick typ i slamotion xD hahah guud va vi skratta...
Menmen, imoron ska vi typ åka och bada på nåt kallt ställe igen.. boriiing!
Hahah


Min katt kajsa.. :P<3


Kommentarer

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0