GRATTIS SYRRAN <3

Hello, sry för dålig uppdatering men syrran fyllde år idag, 20 :O
hon 350 kr på systembolaget av sina kompisar xD och saltvattenssprej och ögonskugga av mig :) och en dator av mamma och pappa + massor av kläder. riktigt roligt att veta, va?

Nu är det bara 4 dagar kvar, asså det är sååå sjukt :o kan inte fatta att det snart är sommarlov...
och en av mina bästa kompisar, Maria, ska byta skola! kan inte fatta att hon gör det...
för kompisarna är viktigare än skolan, tycker jag. 
 
Ska tänka ut nåt att ha på mig imorgon. hade velat ha typ kjol och strumpbyxor, men vill ju ha dom
nya lacostiscarna :D hahah och dom passar ju inte till det...
Jaja, får ta dagen som den kommer helt enkelt.

Föresten, kommer ni ihåg tjockishästen som jag har lagt upp på den här bloggen för ett tag sen?
Jaja, här e den:
'
Hon har föölat!!! :D en liten brun, med en stjärna :D<33 (en vit prick i pannan ) <333
så otrooooligt söt!

Kommentarer
Postat av: cathariina

din msn?

[email protected]

2009-06-08 @ 20:52:10

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0