Alla lever inte lyckligt i alla sina dar


Rihanna - Please don't stop the music

Godmorgon allihopa!
Morgonen har fått en bra start, för mig iaf :)
Efter att ha tagit skolbussen gick jag hem till Lena, så nu sitter jag här och lyssnar på musik medans hon gör sig iordning. Hon får inte ens välja musik Mohaha <3 ^^

Blir nog lite seg uppdatering idag efter skolan, Dalle ska hem till mig så ska vi gå och hälsa på fölen :D
Det e kul så här års när så många hästar får föl...,men alla överlever inte.
En häst som heter Tara skulle föla, men fölet låg åt fel håll så hon.. dog :'C Dom skjöt henne i huvudet. Sen skärde dom upp magen så dom kunde ta ut fölet, men det var redan dött. :'C

Kommentarer
Postat av: Zali

Hej Ellie! Titta in min nya blogg! :D



Juste, jag undrar vad du använder för program till din header? Så du kan få dom där polaroid bilderna? Hehe ^^



/Zali (Louise Z)

2009-06-02 @ 21:09:23
URL: http://zaliblogg.se

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0