SÅKLART JAG E TILLBAKA

Jajaa värst vad alla tjatar!!!! Nu skriver jag ! :D
Första skoldagen har varit helt okejs, inte som jag hade hoppats, men helt okejs :D<3 särskilt med Elajm (Emma, Lalan, Airin, Julia och Molly ;D) hahaha x) och snälla Dalle, som jag har bild i 2 timmar sista lektionen :D
Igår så var jag i stallet första ången på såååå länge, och idag känns det verkligen i armarna -.- Jag bor ju granne med ett travstall, som e asniiice jue ! :D men jag körde Reisa och Rymling <3 , och Rymling var verkligen på hugget! Han sprang assnappt så man låg ner i vagnen x)

 Men nue ska jag plugga NO, har prov imorgon...

PUSSAR

 
Söt fölis, kommer ite ihåg vad den heter...

Så söööta!! <3


Naaw <3


Hahaha och Tintiko, som äter allt! (han åt upp min cykelsadel förut) x) <3

 Photos; by Ellie :)


Kommentarer
Postat av: dddd

tjatar ALLA? bara en som har skrivit att du ska skriva mer föfan.. haha retarded elr?

2009-04-14 @ 19:48:06
Postat av: JULIA

dddd: ja folk har tjatat i skolan!! snacka inte om sånt du inte vet x)

2009-04-14 @ 21:45:43
Postat av: maria

nu ljuger du lilla ellinor;), den översta har faktist maria tagit:D haha

2009-04-18 @ 09:47:50
URL: http://mariijaas.blogg.se/

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0