ELAJME.

Jo, jag kom på en sak. Idag så typ kastade jag ett sudd på Airin, och så sa jag att det var Julia. Då blev Julia sur (trodde jag) och sen började hon skratta, såklart man blir förvirrad. Men tydligen så gör alla i deras, vårat
hmm... vad ska man säga.. , kan man säga gäng? okejs, jag säger gäng. Ja, iaf, men tydligen så gör alla
i vårat gäng så, asså på skoj. Om man e lite irriterad på nån så gör man värsta bitchminen, sen efter typ 3 sekunder så skrattar man, det är så man slipper bråk!
så dagens motto är alltså;
*Bitchmin*
1.
2..
3...
HAHAHAHA

För er som inte går i min skola elr så, så tycker ni säkert att jag e helt knäpp som berättar det här (a), men
alla har väl speciella grejer,händelser, som bara ens kompisar förstår? :)<3

Kommentarer
Postat av: J U L I A

HAHAHA :d<333

2009-04-20 @ 20:13:51
URL: http://byjulia.devote.se

Nu ska du bara fylla i lite grejjer:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Skriv nu vad du tyckte :)<3:

Trackback
RSS 2.0